this is my life

Dagen:

• Övningskörning med mamma, överallt och ingenstans. Jag fick en liten sladd och började gråta. Det är nog bara att inse, jag kommer aldrig känna mej trygg i en bil igen. Inte på länge iallafall. I övrigt gick det bra!

• Badhuset med Chatrin, vi varken tränade eller simmade, vi bubblade sen låtsades vi att vi hade gymmat istället. Funkar det med ibland!

Har riktig jävla huvudvärk, onödig fakta men jag vill att någon tycker synd om mej.

• Har fördrivit tiden framför bland annat lets dance, ser aldrig hela programmet. Får jag se Gudrun och hennes omtalade ben är jag nöjd. Vilken jävla kärring alltså, hon dansar 10 gånger bättre än jag någonsin kommer göra och hon har ben jag inte ens kan köpa för pengar. Ibland är livet orättvist!

• Kollade på konståkning också som är ett av mina favoritprogram på tv (tro det eller ej hahaha) och jag kan namnen och poängen på de flesta hopppen nu. Satt också med den eviga frågan varför alla kineser, japaner osv alltid är bäst. Vart fan har dom is där borta???

Imorgon har jag en massa saker att göra. Ska ha lite av en projektdag. Ska testa mina sykunskaper och laga nallen jag fick av frank när han åkte. Han är trasig på foten! Nål och tråd it is. Ska också Göra om en tröja till en klänning! Städa garderoben ska också bli av, måla en tavla, byta gardiner och gymma en timme. Imorgon är det 30årsfest som gäller, kan nog bli roligt! :)



Ps. Amanda, lever du? D.s

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

IM ALIIIIIIIVE!

Bara lite utanför kroppen.. haha

2010-01-23 @ 14:01:57
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0