Everything happens for all the right reasons

Ohyes! Nu har man fixat körkortet också! Det känns så skönt att ha det avklarat! Jag tänker aldrig ta ett körkort igen. För det var fan inte roligt på något sätt. Men nu är man en i gänget alltså. Körde en sväng ikväll med Carro och Amanda. Snacka om frihet :) Och, fyfan vad jag e bra!
Elin fyllde 13 idag också, så släkten var här. Kändes som om hon var 10 nyss. Helt sjukt vad tiden går snabbt! Hon fick en mössa av mej och frank som igentligen skulle vara en julklapp, men men. Bättre sent än aldrig ;) Sen lite kläder, smycken, pengar och en stor spegel och en lampa som hon ville ha till rummet.

Jag hoppas verkligen på lite ljusare tider nu. Att saker och ting börjar ordna upp sej för mej. Om drygt två månader kommer frank hem. Då är det flyttplaner på G och jag tar studenten. Om en månad åker vi till thailand och ja. Shit. Snart kan livet börja!
Nu ska jag belöna mej själv med lite hemmaspa, sen lägga mej och käka godis framför Grey's.
Har haft vilodag från gymmet så imorgon efter skolan måste jag dit. Börjar få panik när jag inte tränar. Då är födelsedagar kanske inte det bästa. Tårta, kakor, bullar, godis you name it. Plus att jag fick en milkshake av John idag. Allt ska bort! Haha




Nu kör vi! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gumman, livet DET PÅGÅR HELA TIDEN!!!!!

2010-02-04 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0