All at once, I had it all, but it doesn't mean anything now that you're gone

Nu är man nytränad och allt :) Hade sån jävla träningsvärk sen igår men jag körde ändå 10 min crosstrainer, gym och sen avslutade jag med att springa 3km. Alldeles lagom jobbigt. Det är så roligt att träna nu när man fått lite kondis och börjar se resultat! woho! Om 22 dagar ska jag ha den alldeles perfekta strandkropen. Eller inte perfekt. Men jag ska se het ut i bikini i vilket fall som helst.

22 dagar kvar till Thailand bara, det känns galet! Och jag är så glad för att åka dit, trots att jag är rädd för att flyga så är jag glad för att vi snart åker.
Men jag är nog mest glad över att min älskling kommer åka hem när jag är tillbaka.
3 veckor kvar i kylan, 18 dagar i paradiset och sen får jag äntligen träffa honom igen!
Min fina fina älskling! Som jag saknar dej!

Nu ska jag laga lite mat sen ska jag bara ligga här på mitt mysiga rum och plugga lite innan jag ska lägga mej. Känner för att sova tidigt ikväll om jag ska orka med morgondagen. Först skola på fm och sen kvällspass på jobbet. Damn it!



nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0