he's a keeper

Här är tjejen som gick upp 05.30 imorse, kokade ägg, rastade hunden, sminkade sej, körde till jobbet, började jobba klockan 7 och slutade klockan 15.
Dessutom jobbade jag mellan 13-21 igår. Fyfan vad skönt med helg.
Två dagar, och jag är redan slut. Så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon!
Men jag ska kämpa på. Jobbar måndag igen!
Jag är så stolt över mej själv. Att jag faktiskt fixat allt jag inte trodde att jag skulle fixa.
Man kan om man vill helt enkelt!

Nu har amanda och chatrin åkt till gymmet, men jag stannade hemma idag. Jag har fått världens största vattenblåsa under foten av mina inlägg i träningsskorna. Buhu. Men jag ska ta med datan upp och lägga mej i ett skönt bad och ha lite spa för mej själv! För det är jag värd.

Frank ringde idag också förresten. Blir alltid lika glad när jag får höra hans röst. Varje gång han ringer, påminner han mej om vilken tur jag faktiskt har. Och hur lycklig jag är!

Undra om man ska ta ett glas vin förresten? Haha. Såg att det stod lite foot of africa här, Hm. Man ska väl ändå inte köra mer idag? Så får det bli. Vin och Spa!

see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0