Nick Vujicic

Nick Vujicic - Sann inspiration.



Jag älskar människor som Nick och jag älskar människor som inte ger upp.
När man har en jobbig period är det här allt som behövs för att man ska resa sej igen. En människa med sann livsglädje, trots att han saknar både armar och ben. En supercharmig good looking guy med glimten i ögat som har bestämt sej för att leva sitt liv precis som han vill. Även om det betyder att han måste misslyckas 100 gånger för att nå målet, så försöker han igen. Och här sitter jag och deppar för att jag känner mej ensam.
Visst, det kan vara skönt att vara ledsen också. Det behöver man få vara. Jag blir ju inte mindre ledsen för att nick på andra sidan jordklotet inte har armar och ben.
Men.
Huvudsaken man kommer ihåg att fortsätta kämpa hur mörkt det än ser ut.

"if i fail, i try again and again and again"
It matters how you are going to finish.
ARE YOU GOING TO FINISH STRONG?

Oh yes Nick, i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0