Loppis!

Min fredagkväll spenderade jag på Jobbet. Det var hur körigt som helst och jag var verkligen lycklig när jag fick åka hem. Men ännu lyckligare kommer jag bli när jag får min lön.
anyway.
Jag, Chatrin och Amanda ska ha loppis imorgon, på åbyggebyskolan. Eller vi har hyrt ett bord på en loppis där. Så om ni vill komma och fynda loppisgrejjer kom till ockelbo!
Jag har nu, efter x antal timmars slit fått ihop nästan alla saker jag vill göra mej av med i kassar i hallen.
Mitt högsta pris är 90 kr, och det är ett par knappt använda grå warp snowboardboots.
När jag nu räknade ihop alla pengar man skulle få om man lyckades sälja allt så blev det 7199:-
Det är helt galet hur mycket skit jag har. Om jag kommer hem med mindre än 300 spänn imorgon kommer jag bli grymt besviken. Mina bekinis jag beställt till thailand har nämligen landat på konsum i ockelbo...
Efter loppisen jobbar jag 13-21 också. Euuuw. Vilken helg, tur att jag har lov nu!
Jag måste nog sova trots allt.
FÖRRESTEN, Hanna kommer till mej imorgon efter jobbet! Efterlängtat. wohoooo

Nighty Nighty

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0