Jag vill ha dej här på riktigt inatt

Jag kom på en sak alldeles nyss, idag är det bal! Men nej, jag ska inte gå. Hade frank varit hemma hade jag släpat med honom och säkert varit hur taggad som helst, köpt en jättevacker klänning som matchade med hans slips eller nåt.
Men nej.
Idag är dagen nästan alla kommer gå på bal, utom jag.
Och just nu är jag rätt glad för att jag inte bestämde mej för att gå ensam.
Förresten känns det lite kallt med bal idag? Hoppas alla tänkt på päls.

Jag ska inte ens gå till skolan idag. Varför? För att det är snöoväder och jag inte har någon skjuts. Vilket betyder att jag skulle ha behövt gått till stationen, gått hem från stationen och sedan gått till jobbet vilket är dubbelt så långt som att gå till stationen och jag tycker att det är långt att gå från parkeringen till tåget när det snöar.

Jag besparar mej alltså två promenader i det här vädret, en får räcka.
Det betyder inte att jag ska gå och lägga mej igen, inte alls.
Jag har bara haft två besökare i sängen inatt som hade "drömt mardrömmar" och ville "sova skavfötters"
Som den snälla storasyster man är...

...Jag har haft någons tår i ansiktet hela natten.

KUL


Kommentarer
Postat av: Amanda

ååååh, jag fick snö i........ ÖGAT! hahaha

2010-02-19 @ 08:12:09
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahaha.................. Någons tår i ansiktet hela natten :-) Ja å Fia skrattar gott.... Puss (du e ju snäll du)

2010-02-19 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0