Hey ho let's GO

Jag, Caroline sitter och äter havregrynsgröt till frukost! Jag råkade dessutom glömma bort den i mikron, så den stelnade så mycket att man kan hålla tallriken uppochner (och gröten sitter kvar).
Men Vafan. Jag äter den ändå! Mums!
Nä, ska sanningen fram så har jag och amanda fått en varsin kost och träningskalender av Chatrin och såhär såg min ut igår:

Dagens mat:
Ris
Pasta
lösgodis
Kinderägg till frukost
Chips


Jag körde världshistoriens jobbigaste träningspass igår för att jag fick en aning dåligt samvete.
Så, nu blir det havregrynsgröt till frukost ett tag framöver!
Fast jag tycker att det är bland det äckligaste som finns. Så det är starkt jobbat av mej själv!

Nu kommer min trogne vän Chatrin och hämtar upp mej om 20 min.
Om jag inte minns helt fel så är det Historia och Bild idag.
Mina favoritämnen, så jag gillar tisdagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0