HAPPY NEW YEAR

All har gått så snabbt. Julen och alla dagar runtomkting, och idag är sista dagen på det här Året. Helt sjukt. Jag får nästan panik över att det går så fort allting. Brukar tänka på den där reklmanen på tv. "Livet är inte dagarna som passerar utan dagarna du minns" Det stämmer ganska bra.

Ikväll blir det middag hos hanna, ska bli supermysigt. God dricka och god mat. Sen får vi se vad vi hittar på. Eller snarare om vi hittar på Jossan&Peter... Vi har köpt fyrverkerier också, en rosa låda. Jag och amanda bestämde. Vi har typ ingen aning om innehållet (typ) Men om man köpte den där lådan få fick man ettvärdebevis på att vi genom detta planterade ett träd i afrika. Jag vet inte om jag tror så allvarligt på det, Men jag hoppas att svea verkligen planterar trädet i afrika. Det behöver dom nog....?

Man kan ju inte direkt äta träd....?

Nu ska jag gå och förvandla mig själv till en snygging. Jag hade inget smink på mej idag (brukar inte vara så noga med det om jag inte ska bort) och klagade en aning. Men det är ju sådär du ser ut säger frank. Sminket är ju bara din fasad.
Så, kvällen till ära sättar jag på mig fasaden!

Ses och hörs nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0