19 april 2010

Här händer det inte mycket nej, men mycket har hänt! Jag och frank har kollat på lägenhet tillsammans, men oturligt nog står vi nummer 2 på den. Det är väl bara att fortsätta leta i guess. Satsar på att försöka flytta i sommar om allt går som vi vill. Om jag ska vara helt ärlig så känns det som om jag mest svävar runt just nu. Det spelar ingen roll om jag ligger efter som fan i skolan, inte har någon lust alls att ta tag i mitt liv och jobba, tappar bort min plånbok eller har gått upp 10 kg efter Thailand så gör det just nu absolut ingenting.
För jag är så lycklig. Min älskling är hemma, vi har klarat det många sa vi inte skule klara, ligger efter i skolan för jag har en känsla av att allt löser sig, det är ljust och "varmt" ute och jag har fått en underbar semester tillsammans med mina bästa vänner.

Och det där med plus tio kilo ska jag ta tag i imorgon nämligen, jag, mamma och chatrin ska jogga runt östby klockan 8 när jag har sovmorgon till 10. Det kan jag kalla en uppoffring! Allt löser sig om man verkligen tror på det. Om man tänker att allt skiter sig så gör det också det. Lev nu, här och idag. För stunden och var glad för det du har och för alla människor du har omkring dig. Du har ingen aning om hur länge du har dom, eller hur länge man själv får vara kvar här på jorden. Som jag läste att någon klok människa skrivit, livet har man bara fått låna.

Äh vafan, jag blir alltid så djup när jag skriver blogg på kvällen. Men jag känner att jag är skyldig min enda trogna läsare en liten text här i kvällsboken åtminstone. Nu ska jag ta och skutta i säng så jag orkar med mördar-rundan runt östby imorgon.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för det gumman :) dax att släcka och sova nu, godnatt :)

2010-04-19 @ 23:19:16
URL: http://www.stallvasterbo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0