How can we live if we don't change

slutade 12 idag, hade bara en kort marknadsföring och en kort svc. tycker att det är så skönt när man kommer hem och har en massa tid över till annat. Inte för att jag har gjort något vettigt sen jag kom hem förutom att slänga mej i sängen och äta lite glass. men ändå, man har ju iaf valmöjligheten!

känner att jag kanske borde göra ett ryck snart. har en massa saker på listan som ska vara fixade idag. lite plugg, ringa veronica om jobbet på mässan i helgen, planera inköpet av rock-kläder till annies fiesta, fundera klart på om jag ska gå ut ikväll när promoe är på slick, städa lite, måla naglarna (väldigt viktigt) och slutligen motionera aka ta en prommis runt kvarteret. jag SKA ta tag i gymmandet, men inte just nu...




ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0