Chatrins rätta jag fångad på bild, Godnatt!

Nu ligger jag här med mina älskade sambosar i "våran" megasköna säng och ska sova.
Jag kommer inte klara av att flytta hem igen, helt seriöst. Idag har vi vart som ett gift par alla tre. Jag blev nerrösatad, nerbrottad, slagen plus att jag fick oboy över min enda rena tröja. Varför?
Jag ville kolla på Notting Hill när amanda och chatrin ville kolla på nån annan fjantfilm disturbia :(
(gömde dosan i byxorna och då bröt helvetet loss typ)
Aja, älskar er jag! we stick together.


Finns det någon snyggare än chatrin btw? :) LOVELY CHICK!

Kommentarer
Postat av: CHATRIN

din jäääääääääävel :D

2009-09-14 @ 15:31:49
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0