One shot of happy, two shots of sad

Gud vad jag saknar Afet! Jag saknar ridningen så att det gör ont i hela kroppen så fort jag kollar på bilder eller ser en häst. Det kommer i omgångar. Vissa dagar tycker jag att det är skönt och inte ha något som tar så mycket av ens tid. Men vissa dagar, som den här är det nästan outständligt jobbigt. Jag är en töntig hästtjej och jag kommer nog alltid att vara det trots att jag inte suttit på en häst sen i maj. Mitt första uppehåll på 12-13 år och jag saknar det mer än jag todde att jag skulle göra.










Kommentarer
Postat av: hanna

Yes du kommer alltid vara en häst tönt carra ;) & jag en hundtönt. så vi kan tönta tillsammans :D

2009-10-23 @ 18:53:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0