I will save our everyday

Jag försov mej en timme och en kvart imorse. Klockan var ställd på 06.15 och jag vaknar när jossan ringer vid 07.30.

Stress stress och stress. Hela mitt liv består av denna eviga stress. Men eftersom jag så gärna faktiskt ville till skolan imorse för att ha historia och projektarbete så slängde jag på mej kläderna och väckte john. På 20 minuter skulle jag hinna med att ta ett blodprov och springa till tåget. Självklart får man vänta 10 minuter på hälsocentralen också. FAST det bara satt jag och en till där. Jag blir så irriterad. "är du en sån som vill ligga ner när jag sticker?" NEJ fan, STICK BARA! Och det gjorde hon. Som tur var så hämtade chatrins mamma mej och gav oss skjuts till tåget.

Så nu sitter jag här på historian, helnöjd för att jag faktiskt hann. Men jättehungrig. och håret hann inte tvättas. Hm, i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0