I gave up coffee and cigarettes, for you

Jag somnade i soffan framör ett tvprogram som jag jättegärna ville kolla på. När jag vaknar ett par timmar senare är det 2½men på tvn istället! Då blev jag ledsen och gick upp och la mej i sängen. Klockan är 21.23 och jag ligger i sängen! unbelievable!

Jag har ont i hela kroppen, ont i huvudet och är allmänt hängig. Men det är smällar man får ta. Ska man sluta röka så ska man. För det känns som att det är på tiden nu. Alla har fått tjata alldeles för länge, men nu ska det bli av. På riktigt faktiskt!




Nu ska jag hålla mej vaken tills Frank ringer. Om han nu gör det. Höjdpunkterna på mina dagar utan tvekan.
It makes me happy...
Imorgon är det mässa på skolan. Vi ska presentera vad vi kommit fram till för SATS tillträdande chef. Har en del jobb kvar att göra med både rapporten och montern så får nog ligga i när jag kommer dit.
Tänker dock inte åka till skolan 8. no way.

Over&Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0