man ska inte vänta ut stormen, utan dansa i regnet

MIN DATOR ÄR TILLBAKA! Så jävla härligt. Mitt liv fungerar inte utan datorn. Igårkväll visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mej till när jag inte kunde blogga, lyssna på musik eller snoka runt på facebook innan jag somnade. Min vanliga kvällsrutin dvs.

Så, när jag står och borstar tänderna får jag en riktig snilleblixt. Det dyker upp en massa melodier och texter i huvudet på mej, så där sprang jag omkring i huset för att leta på penna och papper så att jag kunde skriva ner alla fina meningar som jag hittade på :) And so i did. Resten av kvällen satt jag i sängen och skrev ner 3 sidor av kloka ord som jag ska försöka knåpa ihop till någon sorts sång. Jag slutar aldrig försvånas av mej själv. Om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt. Men, who cares? Så länge man trivs så...

Nu ska jag få åka hem om 30 min. har suttit hela dagen och jobbat med vårat projektarbete. Jobbat var väl att ta i förresten. Har mest suttit och kollat på youtubeklipp, skrattat och blivit skrattad åt. Nästan lika roligt som att plugga. Nästan.



Ciao Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0