"caroline ehn, det var ju du ja!"

Hello!
Riktigt jävla onödig dag idag. Jag börjar klockan 12, och när jag kommer in så får jag reda på att man får jobba hemma med projektarbete. Hur kul? Jag ringde thailänska ambassaden i sthlm ungefär 150 gånger och jag fick inte tag på någon. Jag kom bara fram till samma telefonsvarare där en thailänsk kvinna pratade engelska så man inte förstod. Det måste vara ett språk för sej. thai-engelska. jag tryckte på alla knappar som fanns och kom ändå bara tillbaka till henne "welcome to the royal thai embassy in stockholm, you want information in thai, press 1".
När vi får den brillianta idén att ringa den svenska ambassaden i thailand istället slutar internet att funka.

Det var ungefär där någonstans jag la ner och drog till mingel och fikade med Amanda s i tre timmar. Där satt vi och diskuterade hur många svin det finns i världen. Ungefär expojkvänner som låtsas inte komma ihåg en, kollar på kortet och säger "jaha caroline ehn, det var ju du". Ja, du gav mej din hemnyckel så du om någon borde veta vem jag är. Skit ska skit ha tycker jag!

Jag är en lycklig tjej som har träffat världens bästa kille, och jag är glad för att the past is the past.


Nu ska jag ringa amanda, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0