The sky is the limit!

Blir så irriterad på folk som inte tänker på vad dom säger, eller bara säger saker för att trycka ner andra och känna bäst i världen på allt. Efter som det tydligen är det som är viktigast? Att man ska ha mvg i alla ämnen, en vältränad pojkvän eller ett nåt annat fancy. Åh vad trött jag blir. Som om det inte är svårt ändå? Jag kämpar faktiskt. man ska aldrig döma en annan människa utan att man gått i dennes skor!

nu sitter jag ivarjefall på fek, vilken jävel kom på det förresten?
Ska försöka knåpa ihop en marknadsplan. Jaja, hellre det än bokföra. BOKFÖRA SUGER!
men ändå, det är inte jättekul. speciellt inte nu när jag är irriterad.

Det är i såna här tillfällen man ska tänka, "jag är inte irriterad av dom skäl jag tror att jag är".
Det är nog bara jag som överdriver men det känns som ett återkommande fenomen.

ska jobba ikväll också, jo juste. Chatrin och Jag har fått jobb av Securitas som kundbokare. Jobbar ute vod ängeltofta och gjorde vårat första pass igår. Gjorde 9 bokningar då. Ska försöka sikta in mej på 10 stycken varje pass.
Det blir lite kosing det! Jag ska kämpa på, vi ska kämpa!



Nu ska jag snart slut för att dra fram och köpa en sallad med chatrin för att åka till work sen.
Eller en kaffe? Skulle behövas.

Aja, vad jag babblar på...

the sky is the limit!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0