kan det bli bättre?

sitter i skolan nu och har 928479768552483294817825 saker att göra som ska vara klar innan maj är slut. jag blir helt galen alltså! har haft matte nu en timme på morgonen, som om det hjälpte. jag är mer snurrig i huvudet nu än någonsin förr. derivatans what??? kom dessutom på att jag bara har en till fredag, den 29 att vara i skolan och plugga ikapp osv. Det gör alltså att jag kommer få begrava mej i plugg på fritiden. Dessutom är den 29 amandas födelsedag. Blä för det här! Och hur ska jag hinna med att plugga ikapp när jag jobbar och tränar halva veckorna? Okej, skolan ska gå först. Men man måste ju få ha lite fridid också, och dessutom måste man jobba om det ska bli några pengar. Och det vill man ju också ha!

ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0