drömmar

elin - (rycker till) fan att jag alltid får pinnen!
carro - va, vadå?
elin - ja, på bilddagboken!
carro - va, är du verkligen vaken nu elin?
elin - ja, sanning och konsekvens, heidi fick flaskan och jag fick pinnen.
carro - ?

elin - nu börjar jag känna mej lite yr carro
carro - jaha?
elin - ja, så bry dej inte om jag säger nåt konstigt.

hahah, min lillasyster elin är en jävlel på att snacka i sömnen. hon är så trovärdig så att mans tror att hon är vaken. och frågar man så säger hon att hon är det... men det är hon inte! haha, det som är så jävla roligt.


På tal om drömmar och sånna saker så drömmer jag var och varannan natt att jag blir jagad och att någon hugger/försöker hugga ner mej med kniv. Och jag hugger tillbaka och jag vaknar och har fortfarande kvar känseln i handen efter att ha huggit i någon. Inatt högg jag en man med en sax i ansiktet. Han jagade mej med största kökskniven och högg mej över halsen. När jag vakande trodde jag att jag blödde på riktigt, det kändes så.

alltså, det här är jätteläskigt! Nån som vet vad det här betyder?

nu ska jag gå och duscha. (om nån undrar varför jag inte kom till skolan idag var det för att jag inte somnade förns klockan 5.) och det finns en förklaring till det.

aya, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0