bäst i test

livet rullar på. ska öka min dos på tabletterna dubbelt nu. känns bra! jag ska bli pigg och bra igen!
jobbade ikväll med chatrin på securitas. jäklar alltså vad vi är duktiga! slängde iväg 10 stycken möten var.
Inte så dåligt det inte! Ska jobba på söndag igen. Boysen e trevliga, chefen är bra, och jag ska bli rik innan sommarn.
låter ganska härligt va?



nu ska jag tvätta av mej fejjan och gå och lägga mej och läsa kay pollaks bok "att växa genom möten" för jag ska låna ut den till jossan imorgon. förövrigt, sjukt bra och tankevärd bok. läs den!

imorgon ser det ut att bli bad på fjärran till och börja med, skönt med plugg och träning på kvällen.
jag ska ha en effektiv helg i helgen!

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0