what a day!

Skön sovmorgon med springtur och våffelfrukost, åka in till skolan och vara risigast i klassen på matte c. Känns som att jag kommer köra på matten. Skit! Sen hade vi jumpa där annie trillade illa och landade på sitt onda knä som hon redan opererat så det bara knakade. Vidare iväg i ambulans med annie till hc för att få en remiss till rönkten och jag åkte ju med som moraliskt stöd. Ambulans genom stortorget, (hade velat ha lite blåljus dock) haha sen ringde annie sin mamma som kom dit och tog över min roll och jag gick tillbaka till skolan för att filma lite news till engelskan med chatrin, amanda och jossan. Gick väl bra (?) Haha. Blev utelåst av skolan och åkte hem med 17.10 tåget.




Vilken jäkla dag!

Elin kom nyss också och ville ut och springa med mej men nej. Jag pallar inte! Ska ju faktiskt till stallet och träna ikväll hade jag tänkt. och vet ni vad? Jag och Chatrin funderar på att börja kickboxas. Kan väl iallafall testa om vi pallar! Tror det gör ont.


Nu måste jag göra min mamma jätteledsen och äta upp hennes choklas. FÖRLÅT och jag lovar att köpa en ny men jag bara måste ha! alltså det är på liv eller död jag måste ha en godisbit nu.

Puss.

Ps. annie, hoppas allt gick bra för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0