take me back to dreamland

Sitter och lyssnar på coldplay nu, finns det nåt värre man kan göra mot sej själv när man är deppig? Borde städa mitt rum men det finns inte direkt någon ork. Imellanåt är jag världens piggaste och gladaste tjej, full med ny energi sen resan och sen finns det andra tillfällen, där det bara hugger till i hjärtat när man inser hur långt bort man är från det man älskar.

Men som amanda sa idag efter att jag börjat grina till ett avsnitt av fab5: Vi ska tillbaka, sluta deppa förfan!
Seriöst, folk lär ju tro att det är nåt allvarligt fel på mej som är så ledsen över att ha vart på en resa i paradiset i tre veckor med min bästa vän och bara levt livet. Men ni som inte var där, ni förstår inte, och det går inte att förklara!
Alla här hemma utan mina närmaste blir bara så ovesentliga, allt här är lixom bara luft.

jag vill ha mer än det här livet hemma i sverige, its not enough for me.
så fort jag tagit min student så ser man nog inte mycket av mej längre. Och det spelar ingen roll om jag inte har flera tusen att shoppa för i månaden eller om jag inte har det nyaste modet på mej eller smink för flera tusen. jag är en rätt så utseendefixerad tjej i vanliga fall, men skulle jag få byta mitt liv till äventyr så är jag berädd att jobba arselet av mej för den saken. Jag är trött på sverige.

Kommentarer
Postat av: Amanda

we'll make it together! :)

2009-03-15 @ 21:42:57
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0