seriöst

Jag är i skolan idag! Ska försöka plugga ikapp en del saker. hade bland annat tänkt att göra hälsouppgiften på idrotten, book reflection, the essay, skriva lite manus till muntliga nationella svenska om engagemang och påverkan och fixa lite med en muntlig redovisning i literaturen lever som jag har kvar sen oktober.
Har en hel del matteC läxor och även en matteB, plus bokföring i företagsekonomin. Livet hade kunnat vara roligare!

Får se om amanda dyker upp om någon timme också. Hon hade ju sin första körlektion idag! Woho, hoppas det har gått bra. Ska nog försöka lura med henne på en takeaway latte eller nåt runt lunch. Jag behöver lite koffein. Det blev en alldeles för tidig morgon idag!
Efter skolan tar jag nog bussen till farmor och snackar skit och äter mat, ska bara se till att mamma hämtar mej sen! Ikväll blir en lugn kväll. Ska tagga till imorgon!

Nu lär jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0