number one

Hey! Gud vad skönt det var att sova, jag och amanda vaknade vid 11! Helt otroligt faktiskt. För vi har vaknat mellan 8-9 och varit skitpigg sen vi kom hem. Måste vara för att man vänt om tiderna och 5 timmars sömn kändes som om det räckte gott och väl.

Kikade in på fb och såg att Tom Paine hade taggat ett kort på mej från thai. Alltid lika roligt att se vad det är för ett kort. Det var en bild från den kvällen då jag blev lånad en gitarr av nån i baren och lirade som bara den. Alla undrade om jag kunde spela något och medan amanda spred runt att jag klarade av metalica introt på nothing elsse matters så hann jag lura i alla i att jag var grym på riktigt. jag behövde alltså sen bara köra introt ett par gånger och sen bara ösa på. jag menar, musiken var ju så hög av djen så jag hoppas alla trodde att jag kunde spela. (So could not!)
Härligt minne dock! Kortet är taget i början (innan jag stog mitt på dansgolvet och rev av gärnet.
Jag menar, man lever ju bara en gång! Right? Hellre too much than too little.



Tom och jag.



Ikväll ska vi på hampus 18årsfest. Börjar hemma hos Karin med lite förfest i stan sen vidare till valbo. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Får ju träffa min Hanna!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0