Love is my religion

Okej, nu har jag fått tummen ur arselet och tänker skriva ett inlägg. Orkar inte dra upp nåt om thailand, det finns för mycket att berätta så att jag skule kunna skriva en bok om det, plus att jag inte är mentalt stark än för att jag längtar tillbaka nåt så otroligt.

Det enda jag kan säga är att jag har haft den bästa tiden i mitt liv, jag har aldrigt haft såhär jävla kul nångång. Stället var underbart, livet lekte och vi träffade så fantastiskt härliga människor som man faktiskt längtar ihjäl sej efter redan. Bilder ligger uppe på amandas facebook men såfort jag får dom till min data ska jag väl slänga upp några här med. Anyway, best days of my life. Och det känns som om man på något vis kom hem som en ny människa. Jag har lämnat alla mina problem och bekymmer med en luftballong på andra sidan jorden och nu är jag fit for fight igen. Även fast vi festat tills solen gått upp varje natt i tre veckor utan break så kommer man hem piggare än någonsin (även fast det kändes som om jag hade baksmälla för 21 dagar i tisdags) Äh, jag kan inte ens förklara hur underbart jävla roligt vi haft det, så jag ska inte ens försöka.

Nu börjar livet som vanligt med en massa plugg, kaffedrickade, träning och slutligen ska jag söka nytt jobb för ännu en resa till paradiset nästa år med amanda, och troligtvis hanna! Det är något jag kommer slita för nu. för det är så otroligt värt pengarna, vartenda öre.

Jag har fått upp ögonen för hur jag vill leva mitt liv, jag har ännu starkare drömmar och jag har fått mer klarhet i vem jag är som person och jag har verkligen ännumer insett hur mycket jag vill ut och se världen, livrädd för att fastna här. Och ingen kan stoppa mej.

Nu har man ivarjefall fått träffa alla vänner här hemma, har saknat dom såklart. Hoppas på att jossan är pigg och kry till nästa vecka också. MISS HER! Älskade vän.

nej, nu ska jag återgå till företagsekonomin.

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Josse the one and only

jag saknar dig obeskrivligt mycket gumman.

2009-03-12 @ 13:38:08
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0