amandas sjuka humor

Min lillebror kom hem nyss och påminnde oss (mej och amanda) om hur slappa vi var.
"Vafan, sitter ni här vid varsin dator på köksbordet och äter mackor?" Hehe, och nu när jag tänker efter så har vi suttit här sen vi kom hem från skolan vid 1 och ingen av oss har inte ens orkat tagit bort brödet från bordet. Jag försöker övertala amanda att göra det, eftersom det var hon som tog sista mackan (!!!)

Just nu gör jag ingenting. Amanda sitter och klistrar in mais huvud i en massa ap-bilder och taggar dom på facebook. man kan väl säga att det är en aning interna skämt. Nej, nu måste vi gå ut och ta en promenad! Det här går ju bara inte. Vädret är underbart, äntligen börjar det bli vår!

Ikväll ska jag och amanda laga nån mat här hemma, och efter det kommer linnéa hit. Vi ska ta en lugn kväll ikväll eftersom vi ska till valbo för att fira hampus i amandas klass födelsedag och hans polare. Vi måste ju spara på krafterna. Har dock ångest över klädval för morgondagen, as usual...







Förresten, hoppas du mår bättre snart farmor!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0