Idag är inte min dag!

Hell-no. Skolan suger verkligen idag. Spanskan var ioförsej kul, men resten suger.
Jag har druckit två latte och grinat två gånger över all press jag har på mej just nu. Jag känner att jag måste klara så mycket, måste få bra betyg, måste läsa klart matte c även fast jag vill hoppa av kursen, måste sluta äta onyttigt och börja träna, måste sluta med alla andra dåliga saker jag gör. Det känns verkligen jobbigt när man inser att man måste ta tag i sej själv för att inte hamna i lodarträsket. Men, jag är fullt säker på att mina vänner skulle rädda mej innan jag sitter här halvmullig, med äckligt oskött ovårdat löshår, mjukisbyxor och pyjamaströja, börjar dagen med en massa godis, ligger med halva gävle, slutar engagera mej i att sköta mitt yttre och kommer till skolan när jag har lust, typ varannan dag.

Oj, det är nog långt kvar ändå. Jag måste nog bara ta tag i mej själv och plugga lite mer och börja på gymmet så kommer jag få en så mycket bättre självkänsla. Men min värsta mardröm är att bli ful och inte lyckas med skolan. Det är mina två mardrömstankar.

Fan vad jag klagar på allt just nu. Sorry för det, men det får ni ta ett tag. Ska börja skriva om mitt "roliga liv" snart.
Ikväll kanske...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0