Den där rufus

Idag när jag åkte hem från amanda insåg jag att mitt dior maximizer läppglans inte låg i fickan och jag visste att jag hade haft det där när jag åkte dit. Blev såklart ganska lack men tänkte att det kanske trillat ur i bilen eller något. Men nu skrev amanda att jag var tvungen att hylla hennes hund rufus här för att han tydligen hittat mitt läppglans nere vid deras laggård och kommit springande med det. Ja, det är ju så att man får en tår i ögat. Hahaha, or not. Nä men det var schysst rufus!

Kommentarer
Postat av: Amanda

yeyeye självklart är det mitt fel att du är taskig mot min hund! men jaaa han är söt. och jaaaa chuckie norris aka. moon VAR mycket renare än dom andra hundarna!!!

2009-03-30 @ 08:04:01
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0