Bettan och Jag!

HAHA, Vet ni vad jag fick reda på nyss? Att nån hade släktforskat och fått reda på att vi är släkt med Bettan som åkte ur lets dance förra veckan! hur kul är inte det? Är vi lika? Nja, det är nog lite för långt för att kunna se några likheter. Men ändå. Det är ju häftigt! Nu har jag TVÅ kända släktingar. Det betyder att jag är nästan lite kändis. Det kostar 5 kr att peta på mej. Hahaha. Nej fan vad jag är patetisk...




Iallafall, tog en prommis "fram" med amanda och käkade, handlade lite och nu är vi hemma och väntar på Linnéa. Träffade min granne när vi var ute och gick också. Han hade blivit så inspirerad av våran resa till thailand så att han blev sugen på en resa själv. Och ja, på söndag åker han till svartaste afrika. Om nån ville veta dvs.
 

Kommentarer
Postat av: mickan

HAHA, hälsa bettan från mig vafan! :D

2009-03-20 @ 21:03:42
URL: http://mickanfredriksson.blogg.se/
Postat av: Pappa Lotta

Vem är den andra kändisen då?? Pappa Lotta?? :D

2009-03-21 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0