3 Juni

Bortblåst.

Min glada känsla är totalt bortblåst. Nu ligger jag i sängen, hostar och snorar som bara de, har fått konstiga utslag på benet och orkar inte ta tag i det plugg jag ska göra. Tror jag ska sova nu snart. Så det blir en ny dag snart. Jag och mina favvosar smider spontana planer hur konstigt det än låter. Kanske blir en sista minuten till Ayia Napa på fredag.
Alla får, utom jag. Eller, jag fick först. Men nu ska mamma "tänka i lugn och ro" För jag är bara 17 år och vet inte vad det innebär att åka helt ensam.

Alltså, när jag blir 18 i Augusti, kommer jag veta allt då eller? Och vet man ingenting när man är 17?
Blir så arg på att alla ska tro att man är helt jävla omedveten om allt som händer. jag vet. kanske inte allt, men jag vet, och jag förstår mer än vad folk tror att jag förstår.

hey, im not stupid.

Nu ska jag säga godnatt till babe på msn och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0