10 juni 2009

Vaknade av ett sms från amanda, "svänger in på halkbanan nu, dör jag så måste du sjunga fields of gold på min begravning". Haha hoppas hon inte dör... Nej det där går nog bra!
Imorse blev det till att gå upp tidigt, fixa elins hår till skolavslutningen sen struntade jag i att följa med och gick upp i min sköna säng och somnade igen.
Högst på listan idag är det städning av mitt rum. Såhär stökigt har det nog aldrig varit förut.
Ska sno dannes högtalare och pumpa lite musik. Låter inte så bra på högsta volym i min laptop.
först, frulle!

Puss på er som läser den här onödiga informationen,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

i survived! ;)

2009-06-10 @ 19:21:30
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0