var e festen? här e festen!

Gårdagen var lika galen som alla våra partykvällar alltid är. Inga samveten och inga gränser, vi bara kör! Kvällen började hemma hos robin och amanda och det kom hur mycket folk dit som helst så det var roligt. Sen gick vi allihopa till bussen och åkte upp till lingbolyran. Jag och amanda hittade ett hål i planket och sparade 100 spänn. Sprang dessvärre rätt igenom ett hav av brännässolor (fan vilket svårt ord att stava?) i vilket fall som helst, är man en hårding så är man!
Mycket dansande och sjungade och med tanke på att jag var sjuk och febrig redan igår så är det inte så jättebra idag. Jag får knappt fram ett ord, men det var så värt det!

Runt halv 3 raggade vi ihop lite folk och fortsatte festen hemma hos bäckmans. Hade skitroligt, drack en massa grogg och sjöng lite till. Dessvärre var det inte lika roligt när man vaknar klockan 7 imorse helt ensam i källaren och insåg att jag hade somnat med både kläder och solglasögon i fotändan på amandas säng. dessutom var man kokhet och hade sprängade huvudvärk. Mådde som jag förtjänade helt enkelt.

nu, en halv pizza senare är jag på mycket bättre humör. ska bjuda amanda på karins lasagne snart och chilla ett tag, sen kommer nog babe och tar hand om mej senare ikväll.

tack allihopa för en rolig dag/kväll/natt/morgon. Brudar, ni är bäst!





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0