Jag tänker aldrig ge upp om mina drömmar

Haloj.
Jag har nog blivit bortskämd eftersom jag bara jobbar em hemifrån plus att jag bara gör det tre dagar i veckan. Jag hade tandläkartid 07.45 imorse och jag höll ärligt talat på att dö när jag gick upp. Nu kan jag verkligen lida med amanda som börjat klockan 06.00 i två veckor! Tror inte jag skulle palla det faktiskt.

Åh. ibland får man verkligen återfall när man längtar efter thailand så att det gör ont i magen. Idag är en sådan dag. När jag läste inlägget som amanda hade skrivit om thailand kändes det som om någon stack mej med en kniv i magen typ. Där lekte verkligen livet, man var sej själv, tog dagen som den kom och glömde bort allt som var jobbigt och alla problem. Jag vill verkligen resa i mitt liv. Besöka varje hörn av världen, flytta utomlands, jobba, voulontärarbeta, backpacka nåt år. Jag skulle kunna skriva en hel bok och fylla den med allt jag vill göra. Sverige är ingenting för mej. Jag vill träffa människor och se allt som går  att se, besöka allt som går att besökas.















Jag vill kunna sitta där på min dödsbädd när jag är gammal och vara nöjd! Nöjd med att jag levt det där spännande livet som jag alltid sagt att jag skulle. Nöjd med att jag åkt överallt jag velat åka och sett allt jag velat se. Jag vill inte sitta och ångra mej över att jag stannat kvar i sverige istället för att följa mina drömmar.
Min dröm är att dra härifrån så fort jag får chansen till det. Och det tänker jag göra också! :)
Vi drar härifrån bästis!

Hm, långt inlägg det här blev. Nu ska jag gå och käka något sen sova ett tag till. Kanske blir lite chill på badhuset med Catta idag och senare ikväll kommer nog amanda hit. Funderar på att kika sommarkväll trots vädret.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0