Jag sliter ihop allt själv, och köper vad jag vill än så länge!

Fan vad arg jag är just nu. Jag är inte speciellt bortskämd på något vis men alltid när det blir bråk så bråkas det om mina pengar. För det första tjänar jag inte så speciellt mycket, det är inte så att dom ramlar ner ifrån himlen utan jag sliter ihop dom helt själv och för det sista, jag spenderar min inkomst på vad jag vill.
Okej, dvs sprit och kläder. Men finns det för tillfället något annat att köpa? Jag bränner mina pengar på vad jag vill sådetså! Nu är det så att jag faktiskt bor hemma, jag äter hemma, jag betalar inte min utbildning, jag har ingen bil och jag har inga barn och jag har blivit lovad mitt körkort. Varför då göra bråk av att jag festar och köper kläder?
DET ÄR JU INTE NÅN ANNANS UTAN MINA EGNA PENGAR JAG GÖR AV MED!

Hmmm. Nu väntar jag på Joline och Amanda. Hoppas dom får mej på bättre humör efter bilresan hem. Grillning med släkten var i vilket fall som helst trevlig.

Carro Ehn och Carro två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0