hemma från ålands hav pigg (?) och välbehållen

JAG LEVER!

Veckan som vart har varit bäst, bäst bäst bäst!

Kryssningen med chatrin och co var helt sjukt rolig! Vi fick till det så lyckat helt enkelt.
Började med att dra några cider på en mysig pub på söder, gå ombord på båten, svepa några till, åt en exklusiv middag som bestod av hamburgetallrik och vitt vin, köpte ett par 6pack ginotonic och sedan var festen igång!
shots, galen dans, galet folk! Roligast lär ju ha vart när man tappat bort sin plånbok, sina skor, sin mobil, sin kompis och kom inte längre ihåg vart man bodde.
Därefter någon gång är det rätt svart. Vi lever, dock vaknade vi kanske mer död än levande i en trång hytt med alla kläder på. Jag har ett svagt minne av att vi "bara skulle hämta pengar" och sedan "råkade" ta en "stödvila" eller något.

Nu är jag hemma hos min älskling hanna SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! Det ska vi fira med finmiddag här i staden och sedan köra på en spontan partykväll. Vi får helt enkelt se vart vi hamnar.



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0