You’re no longer my business

Om ni nu är lika patetiska båda två, så varsegod. Då förtjänar ni varandra!
Jag drar mej ur, även om det känns. För jag förjänar helt elkelt inte det här. Jag är värd så mycket mer och det är väl tur att jag faktiskt vet om det. Är det meningen att jag ska vara glad? Bästa kompis mej tjejen som träffar samma kille. Jag blir bara äcklad och jag känner mej dum som inte insett det här. Hon som är med honom innan han åker hem till mej. Jag tänker inte göra mej själv så illa och jag tänker inte framstå som en tjej som kan ta hur mycket skit som helst. Och jag förstår inte vilket jävla seg jävel du är som faktiskt vetat om allt och ändå fortsatt. Jag skulle aldrig sjunka så lågt. Och ibland räcker det inte med kärlek. Som jag sa förut. Jag klarar mej. Känner mej så otroligt utnyttjad och jag hoppas du är nöjd, asshole. Jag har sagt allt jag har velat sagt, var det något du missade så är du väl inte dummare än att du kan räkna ut resten själv? I'm Hurt. Och försök inte komma med några ursäkter som att du "aldrig skulle vara dum mot mej". För det är det minsta du har vart. Nu lägger jag ner, for good.




STOR PUSS till alla underbara.
-you don't know how much i love you.

I'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0