"when you're too in love to let it go"

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

Kanske passar perfekt?

Tur att man har världens sötaste och bästa vänner! Annie köpte en tröst-semla till mej idag och josse talade om för mej på telefonen nyss att jag var värd en chipspåse! Haha, underbara är ni allihopa. Ingen sa att livet skulle vara lätt, right?

Nu har min mamma åkt till karlstad i ett par nätter, så nu är jag in charge ;) Kvällens planer blev ju ändrade, *surprise surprise* Eller vad säger man? Äh, som jag berättade förut så klarar jag mej utmäkt ändå. Jag och min chipspåse... Jag har ivarjefall fått massa pussar från baby idag och det är väl bra?

Ikväll ska jag bara längta tills imorgon för då ska jag göra en busig sak, plus att erik kommer hit, i think.

Puss Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0