what if leaving is a loving thing?

Fyfan vilken jävla bergochdalbana mitt liv är som just nu. Ena stunden är jag verkligen hur less som helst på allt, verkligen nere på botten, och visa dagar kan jag vara hur glad som helst åt precis ingenting eller väldigt lite. Idag var en sån dag trots att jag gick upp före klockan 6. Helt otroligt!

Efter en fek-lektion på över tre timmar tog jag och linnéa en repa på stan en snabbis innan jag mötte upp erik. Vi gick och fikade och sånt. Mys! Det gjorde ju min dag ivarjefall. Tänk att det behövs så lite. Men så är det. Vid tre tog jag bussen hem med amanda, snackade så jävla mycket att jag nästan missade min egen busshållsplats. Haha. När jag kom hem vände jag igen och åkte tillbaka in till gävle, sandviken och valbo med mamma och elin.

Inhandlade ivarjefall ett par jeans. Känndes skönt! Letade som en galning efter en pälsjacka men nej, jag har letat i två månader nu tror jag utan att hitta nån jag vill ha. men JAG VILL HA EN PÄLS!!! För det är ju så jävla snyggt.

Ivarjefall, det sista vi gjorde innan vi åkte hem igen var att svänga förbi min faster. Så jag berättade för henne om pälsen som jag ville ha, då visade det sej att hon hade en svart pälsväst med läderskärp som jag fick. (Hon ångrade sej sen och sa att jag fick låna den när hon fattade att det var inne igen) Men jag ska ivarjefall få ha den och den ligger här på min säng nu, riktig fröjd för ögat må jag säga :)

Det är en fuskpäls också som ni säkert fattar, jag är för fattig för en riktig och jag och amanda pratade om de stackars djuren i pälsindustrin på bussen såatte. Men jag måste erkänna att en riktig frestar lite ändå.  Usch jag känner mej som en djurplågare bara jag tänker tanken. Fy på mej.


ps, Linnea är snygg!

Puss so long!

Kommentarer
Postat av: linnéa

mmm, riktigt snygg alltså! haha

2009-01-17 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0