Jag hatar listan

Just nu tänker jag haka på amanda och skriva en "jag hatar lista". För just nu så hatar jag ganska mycket alltså. Tänk att så lite kan förstöra ens dag så jag tänker hoppa på den här deppiga trenden idag. Imorgon kan det hända att jag blir snäll igen, för då har jag sovmorgon. Men inte just nu.


Jag hatar att jag känner press över att sluta äta så att jag känner mej mager.
Jag hatar När folk inte förstår.
Jag hatar när det är äcklig mat i skolan.
Jag hatar att känna mej ensam fast jag inte är det.
Jag hatar sanningen
Jag hatar folk som berättar sanningen, jag vill ju inte veta.
Jag hatar när jag lägger ner energi på någon som inte gör det lika mycket tillbaka.
Jag hatar att ge och inte få
Jag hatar att alltid falla för svåra killar
Jag hatar att ligga efter i skolan
Jag hatar när alla bara klagar
Jag hatar att jag är dålig i skolan just nu när jag vet att jag kan.
Jag hatar att ingen hjälper mej med det.
Jag hatar folk som lägger sej i och inte kan låta mej vara.
Jag hatar killen på Mcdonalds för han glor.
Jag hatar När dom pepprar hamburgaren på donken för mycket.
Jag hatar att gå vilse med ett par skridskor i en ica-kasse
Jag hatar att inte vara rik.
Jag hatar Engelska B för jag fattar inte mycket just nu alltså
Jag hatar dryga folk i klassen
Jag hatar folk som tror att dom är bäst
Jag hatar att känna sej ful
Jag hatar alla böcker vi ska läsa i skolan.

För din information så är det här några av sakerna jag hatar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0