jag har tråkigt

Känns som att jag bara maler in blogginlägg, men jag har så tråkigt!

62 frågor för dig som har tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
josse och jennie :)
3. Hur lång är du? hela 175/6 tror jag
4. Vilken är den senaste filmen du sett? the strangers eller nåt hette den. Nej ju kom jag på. nära&kära igårkväll.
5. Vem ringde du senast? amanda
6. Vem ringde dig senast? mami
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? till rawaz, haha "vad avundsjuk jag är på dej att du ska på han, men vi kanske hörs av i helgen". Eller nåt sånt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa för det mesta.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sen way back
10. När såg du senast din mamma? i måndags tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du? grön/bruna. Vissa säger bruna och vissa säger gröna. Knepig färg.
12. När vaknade du idag? hm, vid halv 10
13. Vilken är din favoritjulsång? har ingen direkt.
14. Vilken är din favorit plats? OCKELBO...not
15. Vilken plats föredrar du minst? hm, jag vet inte. bergby. haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? utomlands.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? kommer inte ihåg.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? haha, det lär nog ha vart chatrin
19. Hur stor är din säng? tillräckligt stor för två ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? lite både och. men aldrig helnäck
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5stycken, minst.
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? orkar inte räkna alla ställen.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? jättesocial :)
27. Vilken är din favoritglass? calippo eller snurrsnurr om det är sommar.
28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka, inget slår det!
29. Tycker du om kinamat? jättemumsigt
30. Tycker du om kaffe? yes. något jag har lärt mej dricka och nu kan jag inte vara utan.
31. Vad dricker du till frukost? vatten, the, cvitamin. brukar variera
32. Sover du på någon särskild sida? näe, fast sover nog helst på höger. iallafall i min egen säng.
33. Kan du spela poker? haha, ja
35. Är du beroendemänniska? jag det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes, två stycken.
37. Vill du ha barn? ja det vill jag. men inte innan 30. eller nåt sånt.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, spanska halvdant, lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? aa. fast inte för att jag gjort illa mej.
40. Föredrar du havet eller en pool? havet. men pool e också nice.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder.
42. Äger du dyrbara smycken? ja, nånting.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? hinner aldrig kolla på tv.
45. Vem är den roligaste människan du känner? chatrin! eller joline.
46. Sover du med gosedjur? no
47. Vad har du för ringsignal? "radio girl"
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? japps
49. Flirtar du mycket? är nog ganska flirtig av mej skulle jag tro. eller kanske inte.
50. Kan du byta olja på bilen? haha, onödig fråga. kunna inte ens byta på moppen.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? inget körkort
52. Vilken var den senaste boken du läste? i don't read.
53. Läser du dagstidningen? nää
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
55. Dansar du i bilen? dansar i bilen? :D HAHAHA
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? minns inte
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hur bra jossans muntliga presentation var ;)
58. När var du i kyrkan senast? förra året nån gång.
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? aisse, helt galen!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? några nätter. JAG HATAR CAMPINGLIV. tält är det äckligaste jag vet.
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? oj, alla mina vänner.




Snart kommer mamma hem ivarjefall. Haha det ska bli skönt. Men hon kommer bli tokig över hur stökigt vi gjort det. Eller inte jag. Daniel och Elin ofc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0