love it!

Nu ligger jag hemma hos amanda. Vi beställer en massa kläder till thailand. Så jävla härligt, nu måste vi sätta stopp så att vi klarar av att betala sen. Haha. Vi hittade på fransklänningen som vi letat efter hur länge som helst också. Men självklart var den ljusa slut i min storlek så typiskt. Aja, jag kan inte fatta! SNART ÅKER VI! Bara mindre än 5 veckor kvar.

FAN. Nu ser vi att leveranstiden på mina älskade espadrillos som jag verkligen vill ha är i mitten av februari. Vi åker ju 16e och jag vet inte om jag vågar chansa. hmm.


aja, annars är jag väl på halvtaskigt humör. känner mej sliten och ganska ouppskattad om jag ska vara ärlig. känns som att alla tror att det är så lätt. och jag blir så jävla arg för att jag tycker att jag borde förtjäna något så mycket mer. så som jag verkligen kämpar och sliter. även om det inte märks.

Nu ska jag åka hem snart. Ska byta om och åka till stallet och träna Afet. Pussa på min enda riktiga kille.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0