its all about you

Sitter och dricker te och käkar en hårdmacka nu efter att ha matstrejkat i typ ett dygn. Varför gör jag såhär ibland? Jag vill äta men jag mår bara illa. fast igentligen tycker jag att det är skönt att se lite utsvulten ut, man får platt mage. hahahah. fan är jag patetisk? MMja en aning.

Jag och erik var uppe hur sent som helst, vid halv 6 vaknade jag och då hade båda två somnat i kläderna framför tvn som stog och gick, sen har vi väl mest myst och legat i sängen tills han åkte hem nu för ett tag sen. Jag är så seg nu alltså. Har ivarjefall ringt min amanda nyss, hon kommer hit och sover över inatt :) nice!

aja, har inte så mycket annat att säga.
ha en bra söndagkväll homies!

PUSS

sett att jaa bytt header btw? en skitgammal som jag hittade på häromdan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0