i just dont know what to say

Just nu känns det som om jag bara lallas runt utan att jag har någon form av stake i kroppen att säga ifrån eller åtminstone ifrågesätta något alls. Jag är för rädd helt enkelt. Och jag vill inte veta, just nu...

Puss på sötis idag ivarjefall, dagens bästa såklart :) Sen en sväng på stan med världens bästa brudar. Kollade på kläder till imorgon när jossan fyller 18. ska ut och käka och sedan vidare på fest. Blir hur kul som helst, ja det kan ju inte bli annat! Tagga som fan till det.

Annars då? Har sagt upp mej på jobbet idag. Eller ja, jag ska ta en stor break iallafall tills jag hittar nån form utav inspiration att börja igen eller när jag känner att det ekar i plånkan helt enkelt. Jag var i vilket fall som helst välkommen tillbaka any time och jag hade fina creds och utomordentlig närvaro! Skönt att sluta när man ligger på topp.
Aja, hääääääärligt med ledighet och en fet jävla thailandssemester. Kanske man blir sitt gamla jag sen?

Roligast på hela helgen blir väl att jag ska upp olagligt tidigt efter en partykväll för att ta tåget till huddik. Ska på nå föreläsning som ridsportsförbundet betalar. Noll tagg till det. Ville hoppas av men det fick man inte. Fan varför ska jag alltid ställa upp på en massa sånt? Ska dessutom sova borta på hotel med folk jag inte känner. Får väl göra det bästa av situationen. Typiskt mej att tacka ja till allt.

Ska nog sova nu, mamma har bestämt att ge mej sprutorna till thailandsresan imorgon klockan 8. Jag är livrädd.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0