I depend on me

Nu kom jag på en jävligt smart sak här. Inte fan ska jag tala om hur svag jag är, nej jag är fan en självständig tjej som klarar sej helt på egen hand om det skulle vara så. Och det gäller även dej jossan, bara för att vi tänker lite för mycket med hjärtat ibland och kanske inte alls med det vi har innanför pannbenet så betyder inte det att vi ska krypa på knäna för någon som inte förtjänar det. Jag kommer aldrig låta någon lalla runt med mej hit och dit och så är det med den saken. Vill inte kasta skit på nån. Bara tala om att jag klarar mej, no matter what.


Question:
Tell me how you feel about this
Try to control me, boy, you get dismissed
Pay my own car note, and I pay my own bills
Always 50/50 in relationships

The shoes on my feet - I bought 'em
The clothes I'm wearing - I bought 'em
The rock I'm rockin' - I bought it
'Cause I depend on me
If I wanted
The watch I'm wearin' - I bought it
The house I live in - I bought it
The car I'm driving - I bought it
I depend on me


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 12:42:32
Postat av: Josse the one and only

I've got some news baby :)





GRILPOWER !!!

2009-01-18 @ 12:43:35
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0