hemma

Har äntligen kommit hem. Känns som att jag har varit borta en evighet, haha. Veckan har varit mysig, åkt en massa skidor och bräda. Kanske hur kul som helst! Sen lite skoter och sånt as usual. Nyår blev lugnt hemma i stugan, käkade middag och drack vin. Var väl mysigt  på sätt och vis men jag hade så mycket hellre vart hemma med brudarna!

Jag som kännt mej så glad och lycklig nu ett tag känner mej helt pötsligt jättenere. Konstigt och jobbigt är det. Det känns som att jag ibland ger mer än jag får och att kontakten med en massa vänner man var jättetight med förut glider ifrån en hel del. Också har jag saknat erik den här veckan också. mycket och massa! Men, på lördag ska jag mysa ihjäl honom :)

Aja, finns väl en del saker att se fram emot nu 2009 ändå. Känns som att jag verkligen behövde ett nytt år! Det blir ju thailand för mej och amanda den 16 februari, dessutom fyller man ju 18 i sommar. Inte heller helt fel då. Kan nog bli bra!

Ska nog sova snart. Imorgon ska jag jobba i stallet och träna en sväng. Ser inte fram imot det alls. Ingen är hemma och kan skjutsa mej. Kallt och jävlgt. Sitta i stallet och göra ingenting. BLÄBLÄBLÄ!

nej, Puss.



 nej, idag är ingen bra dag. jag känner mej ensam och lämnad.


Kommentarer
Postat av: josse

du är aldrig ensam gumman.

2009-01-02 @ 20:31:51
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0