dead and gone

Fan säger jag bara. Vilken natt! Jag ska aldrig mer vända på dygnen och sova tills mitt på dagen på helgen. För jag kunde inte somna igår! Sista gången jag gick upp var klockan 4 och då var jag så jävla förbannad att jag inte hade somnat än. Och 1½ timme senare skulle jag gå upp...

Jag mådde så dåligt imorse så att jag satt ner på badrumsgolvet och trodde att jag skulle spy. Fyfan. Och nu är jag som en levande död helt enkelt. Tänkte stanna hemma men min gulliga mamma tvingade mej att gå till skolan.

Så nu sitter jag här och ska ha naturkunskap fram tills lunch, sen ska jag springa upp på jobbet och ge erik mitt fritidskort så att han kan komma hem och göra mej sällskap ikväll :) lovely! missmissmisshim.

Nu drar vi igång. Ska verkligen försöka att inte somna.

Ps. Brudarna är ivarjefall bäst, och jossan är i skolan idag!




Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0