Ängeln på sjunde trappsteget

erik: nu skärper du dej i skolan carro, annars får du smisk!

Haha, så nu har jag suttit och gjort ett halvdant försök med plugget  som ni förstår ;) Nejdå. Vart ganska duktig faktiskt. Skrivit klart en svenskagrej och gjort lite engelskaglosor. Tror jag ska gå i skolan på fredag igen istället för min apu. Måste verkligen få klart allt nu innan jag ska bort. Har 10 saker på min lista och en del av de är prov och muntliga saker. Men andra ord saker som jag inte kan göra hemma.

Nu ska jag ivarjefall bädda om min säng, fixa mina naglar, lägga på en ansiktsmask, göra en kopp te och läsa "ängeln på sjunde trappsteget". En av dom böcker som jag ska läsa på svenskan. Alla tre ska ju vara färdiglästa till i april och ihopskrivna till en essä (?). Tänkt på att jag ska ta med och läsa i Thailand men det vet vi ju hur det kommer bli med den saken!

Jag har ivarjefall börjat med den tjockaste boken :)



Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0