You'll find my footprints in the sand

amanda: Jag spelar aaaalltid upp filmerna här i vhcl!
carro: aa fasst vlc heter det ju.
amanda: men ÅH! Jag vet att det heter vcl!

Hela helgen har jag spenderat hos amanda. Vi har ärligt talat inte gjort ett skit! Eller, jo igår var vi in till stan och valbo men det är väl det enda. Annars har vi bara legat i sängen och kollat på film och så. Skönt det med :)

Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi åker!  Det ska bli så himla underbart! Det är fullt upp hela veckan nu. Måste plugga en massa, packa, köpa alla saker som jag ska ha med, ringa en massa samtal och växla våra pengar! Sen ska jag såklart försöka vara hemma lite med mamma också. Kommer ju inte träffa henne på en månad, för precis när jag kommer hem har hon åkt till karlstad...

Nu ska jag gå ner och försöka få nånting gjort!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha

2009-02-08 @ 21:50:21
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0