with love

Gud vad jag tycker om min farmor! (och farfar). Tog bussen hem dit idag direkt efter skolan för att hälsa på. Käkade lite mat, åt glass, snackade lite om livet och låg i soffan och kollade på animalplanet med farmor (hennes älsklingsprogram) :) Det var mysigt! Love her. Sen kom mamma och hämtade mej och jag körde hem. Observera [JAG KÖRDE] Och vet ni vad? Jag fick läskigaste sladden på bilen. Fan vad halt det är ute alltså. Elin tyckte att jag hade blivit duktig på att köra. Det har nog hänt en hel den sen i somras när jag körde och linnéa och amanda följde med. Dom låg över varandra i baksätet och skrattade så dom grät typ. Why? Jag fick motorstopp typ 15 gånger i en korsning. Och när jag väl fick bilen att åka framåt, så hoppade den.

Imorgon fyller lillasyster år. 12 år. Haha ibland tror jag att jag blir dummare och dummare. Ni skulle hört konversationen som mamma, elin och jag hade idag. Kortar ner den lite men typ såhär var den;

Elin: imorn fyller jag år!
Mamma: ja, imorn är min 11åring borta!
Carro: Vart ska du nånstans Elin?


Haha, jadu jossan, ibland är det inte plogat hela vägen fram för mej heller! Men det får man leva med!

Nu ska jag läsa en bok på engelska "every man for himself" heter den. Ska göra en reflektion som ska vara klar om ett par veckor. kanske på tiden att man öppnat boken? :)



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0